9 juni 2014

Tiden står still!

Kära dagbok...
Tiden står still!
Jag försöker hela tiden se till nuet och vara här, vara nu. Men det känns svårt, allt spännande och fantastiskt väntar där framme i framtiden och jag bara längtar dit.



För att inte hamna i något döträsk då livet och vardagen känns meningslöst försöker jag "planera in" något att göra varje dag. Jag kan bara inte gå här hemma och strosa vilket då gör att jag bara fixar med allt här hemma så som disk, tvätt mm som i sin tur gör mig så uttråkad och bitter.

Perfekt tid att vara hemma på! Är en kommentar jag fått av många, men jag skulle så gärna vilja byta detta. Att gå hemma sjukskriven med värk som gör en mycket trött och sliten skulle jag så mer än gärna vilja byta mot att få vara pigg, energifylld, rörlig och arbetsam. De är lång tid kvar innan detta vänder, 7 veckor känns som en evighet just nu.

Om 8 veckor börjar ett helt nytt liv för oss! Vi har då 3 barn (nej, jag tror inte jag går över tiden mer en max 1 dag) vi har fått nycklarna till vårt hus och flytten har dragit igång. Jag bara längtar och väntar!



Mina fina underbara barn.
Jag längtar så efter att busa och leka med dem som vanligt igen!


/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar