4 sep. 2011

Nya rutiner...

Äntligen både tid och lust till ett litet inlägg!
Det händer mycket nu känns det som och vi försöker finna oss i dem nya rutinerna.
Tror nog allt att det kommer ta ett litet tag till.
Jag börjar gå på mitt riktiga schema nu imorgon och det börjar med en öppning.
Jag gillar öppningar men är lite små pirrig inför imorgon då det är första öppningen på nya jobbet.
Men tror inte det blir några problem har till och med fixat mig en relax skiva att spela på morgon kvisten när de första barnen/barnet kommer. Precis som jag vill ha det!

I torsdags eftermiddag och hela fredagen spenderade på Sandviks Gård med alla mina nya härliga kollegor. Torsdagskvällen bjöds på mycket skratt, vilket var helt underbart.
Fredagen blev det att slå våra klocka huvuden ihop för att bearbeta får fina läroplan.

När jag var iväg hittade Casper på en massa bus här hemma med pappa!

Klättra i skostället är det allra senaste!


Laga mat är ju super kul!

Mitt lilla mystroll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar