15 apr. 2013

Vägning 2:15

Kära dagbok...
En vecka går fort men en dag går fortare. Gårdagen gick i ett snabbt tempo och någon tid till att slå sig ner vid datorn fanns inte. Ska dock erkännas att lusten till detta inlägg inte är på topp....

Kosten
Det har slarvats en del och jag vet med mig att jag inte hållit en super bra kost under veckan. Mellanmål har hoppats över och måltider har blivit för stora. Ingen höjdarvecka direkt.

Träningen
Även här har det varit katastrof den gångna veckan. Vakna med ont i halsen i torsdags så veckans sista två pass blev aldrig gjorda. Har inte varit super förkyld men ändå tillräckligt för att hoppa träningen. Vill ju inte bryta ner och förstöra kroppen. Idag (måndag) känns det dock bättre så hoppas på att dagens pass blir av, om vädret tillåter (och om barnen somnar som de ska) tänkte jag ge mig på en löprunda utomhus. Är så himla sugen och nu verkar det ligga stadigt över plusgrader så då kanske inte astman kickar in.

Vägningen
Som alltid när både kost och träning blir under presterat blir också resultatet på vågen skit. Hade dock inte räknat med så mycket annat. Hoppas på bättre resultat nästa vecka.

Förra veckan visa vågen
74,2 kg

Igår
74,7 kg

+5hg


Nästa vecka
Ska hålla lite hårdare på maten denna vecka jag vet ju att det ger ett önskat resultat.
Träningen blir enligt följande (bara jag nu verkligen vänder och blir helt frisk)

Mån; Löpning. Om ute blir det 5km annars 7,5 på löpbandet.
Tis; Nike +
Ons; Nike+
Tors; Vila
Fre; Löpning, ute 5km/ löpbandet 7,5

Hoppas på att det blir en bra träningsvecka...



/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar