5 mars 2014

Glädjen är tillbaks

Kära dagbok...
Äntligen har energin börjat komma tillbaka och illamående börjar lägga sig mer och mer. Börjar känna glädje igen, det känns så härligt! Förra veckan gick jag min första promenad på längre vilket kändes helt underbart, ikväll blev det av igen. Även skönt med lite tjejsnack med en vän, också de piggar alltid upp en. Jag har mött så många fina människor de senaste två åren sen vi flytta ut i Lindö och vissa har kommit mig närmare och har påverkat mig till det bättre. Jag känner mig lycklig!

Idag kom även vår lägenhet ut på annons så nu är det bara att vänta och se. Hoppas på att många kommer och tittar men också att några också är intresserade och vill köpa vår fina lägenhet.

Kolla in min lägenhet, tipsa gärna en vän som går i flyttankar!
http://www.erasweden.com/kontor/norrkoping/norrkoping/bostad/393529


/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar