18 maj 2011

Skryt

Hög tid för mera skryt...
Jag har insett att det är ganska bra att skryta. Självklart ska det vara så där lagom (som vi säger i Sverige) det får inte blir för mycket så att någon annan tar illa vid sig er tycker att man lite väl ego. Men ibland kanske det är bra att vara lite ego och skryta så mycket det bara går?

Här kommer det då...
Sitter nu i mina favorit byxor, dem är knäppta och sitter uppe utan att dem är för små eller att det ser konstigt ut. Det är mer än ett år sedan jag kunde ha dem på mig och gissa om jag är lycklig! Självförtroendet höjs och man börjar nu känna sig lite sexig igen (vilket gör mannen gladare, hihi).

Träningen börjar nu verkligen ge resultaten man väntat på, att få komma i sina kläder igen och gå tillbaka till sin "vanliga" garderob. Innan har man haft mammakläder och sen "efter förlossningskläder" (sådan kläder som man var tvungen att inhandla för att ens vanliga kläder var tok för små). Men nu så, sakta men säker börjar jag nu kunna använda mina "riktiga" kläder igen.

Visst är det härligt när livet går åt rätt håll...

1 kommentar: