19 maj 2011

Vilken super bra dag det blev

Trots att man fick en morgon som var mindre kul och att man försov sig en aning blev detta en riktigt fin och fantastisk dag!
När frukosten var i magen kom min fina bror på besök. Han, jag och Casper gick ganska snart iväg på en långpromenad (eftersom vi gick en total omväg) till Hagacykel. Väl där blev det att prova på cykelhjälm både till mig och Casper, Casper fick en med hajar på (han som älskar både fiskar och vatten). Blev också en cykelstol till Casper så han kan åka med mig på cykelturerna. Troligen blir första cykelrundan redan imorgon!

Väl hemma igen efter inhandlig och montering blev det lite lunch och sen iväg till gymmet där vi mötte upp min fina Lisa. Blev 30 min på bandet + att jag dessutom ökade hastigheten idag lite extra kändes grymt bra och sen en sväng på maskinerna såklart.

Väl hemma blev det att ringa upp chefen från jobbet jag sökt då han hade ringt mig medan jag tränade. Det visade sig att nu är det helt klart, jobbet är mitt! Nu ska vi bara komma överens om lönen, blir samtalet imorgon när han ringer. Får se vad han säger, har lämnat en löneanspråk så får vi se.

Känns som det blev en strålandet dag. Härlig tur på gymmet och en anställning till hösten klar, vilken toppen torsdag det kunde bli! Nu blir det att börja fixa med pannkakorna till middagen, mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar