14 juni 2011

Idag

Hund jakt...
 Det är just de Casper har haft för sig idag. Hunden Maja har under hela dagen varit hemma hos oss. Jättemysigt tyckte både jag och Casper. Det bästa är nog att det är en "leksak" som rör på sig, de är ssssååå spännande och mysigt tycker han. Stackars Maja som inte allt tycker det är lika underhållande springer snabbt undan.

Blev en skönt och lång promenad efter frukosten då jag även stanna och kasta boll med Maja tills hon nästan inte kunde gå. Efter lunch däckade både Casper och Maja och tog en skönt tupplur. När Casper fått i sig lite mellan mål tog jag en sväng till okq8 för att posta och hämta paket. När jag ändå var där tänkte jag passa på att pumpa däcken på vagnen, detta gick inte helt bra. Det är tragiskt och helt patetiskt så jag tänker inte ens berätta hur det gick, mer än att det hela sluta med att Magnus fick komma bort och hjälpa mig.

Nu blir det sängen för mig.
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar