20 juni 2011

Ommöblering

Här blir man tvungen att ändra på sin inredning, vilket jag självklart förstod att man måste göra med en liten tyrann här hemma...
 Igår orkade varken jag eller Magnus hindra Casper från att dra ner alla krukor i fönstret så det fick bli en ommöblering av vardagsrummet. Det är tråkigt när man måste göra om något som man trivs med, men det var nödvändigt. Soffan blev flyttad till fönstret för att skydda mina växter och förhindra att han drar ner krukorna på sina små fötter.

Det blev ändå rätt så bra när vi väll hitta en möblering som fungerade. Det blev en större yta att leka på för Casper vilket också kan vara bra.

Imorgon blir det att jobba hela dagen. Kommer hem först sent på kvällen då det är föräldramöte imorgon också. Ska bli trevligt att få träffa föräldrarna men också mina två nya kollegor som jag ska arbeta med sen i höst.

Nu blir det att vika lite tvätt innan skruttet vaknar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar