3 maj 2012

På lördag händer det...

Detta blir nog mitt sista inlägg på några dagar, tills jag fått upp datorn och Internet i nya hemmet. På lördag går flyttlasset och jag ska förska hinna med att packa det sista (som går att packa) innan lördag morgon. Jag har två dagar på mig. Idag ska jag klämma in barnmorskan och sen hem för att luncha och packa lite till. I nu läget är jag glad att jag började så tidigt att packa så jag slapp att ta allt på en och samma gång. imorgon blir det att packa det sista (förhoppningsvis) och inhandla den lunch vi ska bjuda våran flytthjälpare på.

Jag hoppas nu på att all stress inte drar igång några värkar. Jag har sagt att på söndag är det fritt fram då får h*n komma inga problem men till dess får h*n ta och götta sig där inne tycker jag. Jo, lite nervös är jag nog för att den skulle få för sig att komma ut på lördag men det är ju beräknat till den 13:e så den borde inte komma tycker jag.

Nu ropar dem på mig alla de tomma flyttlådorna - "packa mig!"

Ha det gött i vår solen och ta hand om er!
/L


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar