14 okt. 2012

Vägning #9

Jag känner ingen skam eller ens en gnutta dåligt samvete trots mitt resultat. Men måste dock erkänna att det tar att emot att trycka på publicera knappen...


Förra veckan visade vågen;
80,2kg

Idag;
80,1kg


Det är nu tredje veckan i rad med samma resultat.
Men med tanke på hur veckan varit är jag ändå helt nöjd.
Det har varit en mycket trött veckan med dåligt med sömn och att då inte ta en bulle,
äta en god paj mm är mycket svårare att avstå.

Jag är dock glad att jag haft mitt löpband i veckan för promenad och löpning har faktiskt blivit av trots extrem trötthet. Det är nog de som ändå gjort att man i alla fall inte gått upp i vikt. 

Idag är det exakt 5 månader sen min prinsessa föddes.
Några dagar efter förlossningen vägde jag 92,3kg.
Jag har alltså på 5 månader ändå lyckats bli av med 12,2kg
De resultatet kan jag bara inte vara missnöjd med.

För att sporra mig själv lite extra denna vecka kan du vara med och gissa lite.
Hur mycket går jag ner till nästa vägning?
Rösta här på sidan, gissningen avslutas den 20/10 kl 23:55

/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar