8 okt. 2012

Vi prövar på nytt

För ett tag sen hade M konferens på jobbet då de bland annat fick pröva på lite olika vinner senare på kvällen. Några av dessa vinner föll han för och köpte hem så även jag fick smaka dem. Jag har helt klart en helt ny favorit. M har nu köpt hem ytterligare ett vin vi ännu inte smakat. Men vad roligt det är att pröva på något nytt.

I lördags hade jag mamma och pappa på middag. Då bjöd vi på dess två vinner...

Min nya favorit!

Båda dess fungerar mycket bra till maten,
men är även goda att bara dricka som de är.



Det nya som vi ännu inte öppnat och prövat.
Vi får se hur det smakar (när vi väl dricker de)


Jag tycker det är jättekul att vi prövar lite nya vinner. Dock blir det en dyr hobby, tur är väl att vi inte dricker så mycket eller så ofta...
Gott Gott!

/L






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar