17 aug. 2012

Cleo leker för fullt

Oj, oj vilken vecka! Som jag trodde är jag helt slut efter denna vecka med inskolning med Casper. Det svåra har varit att man har haft Cleo med sig men jag haft turen att hon varit väldigt lugn och fin hela tiden vilket jag är grymt tacksam för.

Idag var jag och Cleo bara kvar i cirka 20 min sen sa vi hej då och gick. Vi vinka och Casper verkade nöjd, kom inga tårar i alla fall om dem inte kom sen efter att jag kommit runt hörnet. Men dem har inte ringt från förskolan så då antar jag att allt bara går bra, vilket jag tror att det gör. Så hör jag inget så ska jag hämta honom vid två tiden. Fram till dess har Cleo och jag lite egen tid vilket är super mysigt. Just nu är hon mest nöjd med att ligga på golvet och snurrar runt och leker med en skallra att mamma sitter här bredvid verkar hon inte direkt bry sig om.

Cleo har blivet en hejare på att leka på egen hand och jag tror att hon ibland även skulle vilja hänga med i brors tempo, hon har ju en mästare som kan lära henne allt. (stakars oss föräldrar)





Ha nu en fin dag mina vänner!
/L



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar