12 aug. 2012

Nu börjar rutinerna

Vilken spännande (och lite jobbig) vecka vi har framför oss...
Imorgon blir det bvc för Cleo och vi ska ta hemsk spruta, medan vi gör det ska Casper vara hos mormor och morfar. På tisdag blir det att besöka hans nya förskola en timme och på onsdag börjar den riktiga inskolningen 9-14. Här vill dem helst att jag ska vara med HELA tiden under inskolningen hoppas på att jag ändå får lämna honom själv en stund under fredagen. Han är ju inte helt ovis om vad förskola är och kommer nog mera att bli svår att få hem.

Vi var på gården på hans nya förskola idag och lekte en liten stund, gissa om det var någon som blev sur när vi väl var tvungna att gå hem för att äta lunch. Storstädat har vi gjort annars idag så nu luktar det så där härligt gott här hemma, precis som jag vill ha de.

Ser fram emot veckan men tror att jag kommer vara riktigt trött sen på fredag. Lite nervös är jag också inför hur det ska gå med inskolningen då jag har Cleo med mig men jag hoppas på det bästa (mer kan jag ju inte göra...) Ska också bli skönt att få till lite mer rutiner i vardagen även om Casper bara kommer att gå tisdag, onsdag och torsdag så känns det toppen att få koll på vardagen igen efter vårat lllååånnnggggaaaa sommarlov.

Syskonkärleken är STOR!

/L



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar