26 aug. 2012

Vägning igen..

Ska erkänna att man var lite nervös för dagens vägning.
Varken träning eller kosthållning har blivit som jag vill denna vecka.
Men till min stora förvåning och lycka var det positivt även denna vecka.

Andra avslöjandet här på bloggen

Förra söndagen visade vågen;
84,8kg

Idag;
83,4kg


Oj,oj...
Det är en viktminskning på -1,4kg.
Känns helt underbart!

Om det forsätter i den här takten är Cleos gravidkilon snart helt borta och jag kan ta tag i kilona efter Caspers graviditet, vilket känns toppen bra.

Som jag skrev ovan så har denna vecka inte varit lika bra när det kommer till kost och motion.
Motionen har blivit mindre pga dåligt med sömn denna vecka då barnen inte velat sova men också det dåliga vädret har gjort att jag inte villat gå ut. Tyvärr man får inte ut mig när regnet bara öser ner.
Har också varit svårt att hålla mig ifrån sötsakerna här hemma.
Har bakat en del till Cleos namngining och jag är så svag när jag har sakerna hemma.
Det är så mycket lättare att avstå bullar mm om man inte har hemma.

Hoppas på att motivationen är högre under den kommande veckan!
/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar