8 nov. 2012

Förskylningen

Känns som en hårboll fastnat precis i halsen....

Japp, är sjuk! Bröt ut i måndags kväll/natt och sitter fortfarande i. Känner mig svag. Varför ska man behöva bli sjuk och må dåligt, så himla onödigt. Ingen motivation till nåt och super dålig på att hålla kosten bra och träning ja det blir det ju ingen av. Ställer mig aldrig och tränar om jag känner mig förskyld eller mista dålig de kan bara göra att man blir döds sjuk istället och så blir det ingen träning på flera veckor.

Men jag måste erkänna att jag nu vill bli frisk så jag jag ta en tur på löpbandet igen. Måste nog säga att jag saknar träningen nu när jag legat och mått dåligt. Är dock inte alls återställd, den hemska migrän liknande huvudvärken har avtagit men finns fortfarande kvar och nu har jag börjat hosta här på kvällen.

Hoppas på att en dusch och lite sömn kan hjälpa, den sömn man nu får då man fortfarande ammar 1-2 gånger varje natt. Hoppas på att tjejen snart förstår vitsen med hur skönt det är att sova hela natten.

Morgon dagen blir nog att försöka kurera mig/oss här hemma men också hitta på sysselsättningar till sonen min som förövrigt är helt frisk. Nåt litet bus behöver vi nog hitta på i all den fria lek.

Hur blir din fredag?

/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar