23 nov. 2012

Tränar så det rycker...

...ja eller försöker i alla fall!

Då jag hade en dunder förkylning i två veckor som gjorde att det inte blev någon träning har jag äntligen under denna vecka nu kunnat träna. Känns helt underbart. I måndags var det verkligen tufft, jag kunde känna i hela kroppen att den blivit svag under de två veckornas uppehåll. I onsdags var det bara lite lagom segt och idag, nu ikväll kändes det som jag flög fram på löpbandet, visst var det självklart jobbigt också och man svettades värre än en gnu men nu efteråt känner jag mig så stolt.

Ni som är lite uppmärksamma har kanske sett att jag har nedräkning nu här på sidan till julaftonens vägning... 75kg börjar känna mig lite nervös, det är inte alls många dagar kvar dit, kommer jag fixa detta?
En ny BMI räknare finns nu tillgänglig här på sidan och allt detta har min underbara man kodat ihop å mig. Ibland är det en höjdare att ha en programmerare till man.

Så vad har ni för BMI?
Hur går din träning?
/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar