25 nov. 2012

Vägning #15

Det går bra nu...

Mitt mål denna vecka var att köra stenhårt med träningen, vilket jag också har genomfört. Känner mig riktigt duktig att jag genomfört mina inplanerade träningspass, trots trötthet och barn som sätter lite käppar i hjulen. När jag sen får se resultatet på vågen nu på morgon blir jag inte mindre mallig. Jo, det känns som att det går bra nu. Tyvärr började jag i går kväll känna av lite ont i halsen, hoppas på att det inte blir något långvarit och att jag kan fortsätta med min hårdträning, jag menar nedräkningen fortsätter ju.

Förra veckan visade vågen;
78,6 kg

IDAG
77,6 kg

Minus 1kg!!!

Jag kan inte annat än att vara stolt och fortsätta med de jag gör. 2,6kg kvar till mitt del mål på 75,0kg, det börjar närma sig. Knappt en månad kvar!!!

Så här ser min viktnedgång ut hitils;



Heja mig!
/L

1 kommentar:

  1. Bra jobbat Linda, önskar att jag själv hade samma disciplin (eller ja, jag väntar på att en otäck förkylning ska ge med sig, jag har fortfarande världens astmahosta...)

    Tack för dina fina ord på bloggen, det känns verkligen så (!!) skönt men samtidigt läskigt, det är svårt att veta om det kommer fungera, om han kommer "fixa det". Jag antar att man alltid oroar sig lite extra när det har varit tufft kring ett barn.

    Glad advent!

    Kram!

    SvaraRadera