4 nov. 2012

Vägning #12

Nu verkar det som att träningen börjar ge resultat...

Den här veckan som gått har jag lyckats få till 3 av 3 träningspass och nu börjar det faktiskt kännas riktigt bra att springa. Väntar nu bara på att träningen ska bli ett beroende och något man bara måste göra för att kroppen inte ska bli helt galen. Ni som tränat mycket och intensivt vet precis vad jag talar om.

Denna vecka har jag också varit duktig med att äta grönsaker till varje mål, jag ska erkänna att jag inte alltid är så duktig på de. Men nu i veckan har jag sett till att det hela tiden funnits en färdig blandsallad i kylskåpet att ta av till alla måltider (då inte frukosten). Det verkar ju som det gett ett resultat...

Efter flera veckor stilla stående mellan 80,1 - 80,4 kg
är det verkligen härligt att meddela min nya vikt

Idag;
79,3 kg

Mitt BMI är nu också nere på;
26,8

Så snart är man nere på ett BMI för normalviktiga
HURRA!

/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar