1 jan. 2013

Hej 2013

Hej och välkommen du 2013!
För första gången i mitt liv känns det verkligen långt in i magen att detta år kommer bli en fantastiskt år. Mycket i mitt liv har hamnat på plats och många bra och spännande saker finns att vänta. Jag känner mig exalterad!

Vid denna tidpunkt på året är de många som avlägger löften till sig själva om saker de ska göra/uppnå. Det var några år sen jag själv gjorde de men i år har jag lagt ett. Vilket är;

Njuta av livet!

Några mål som jag satt upp för mig själv (men de är inga nyårslöften) är;
  • Springa minst ett lopp, har planerat in vårruset 5km, stadsloppet 10km och bråviksloppet 5km/10km/21km går att välja sträcka.
  • Träna bort de sista gravidkilona
  • Njuta av mina sista månader som föräldrar ledig börjar jobba 1 Juni igen

I veckan får vi hämta ut vår nya bil som jag och M köpte under mellandagarna, en V70 2,5 turbo med 210hk en 06:a. Ska ska bli så grymt skönt att åka i en nyare bil och slippa dessa gamla skrotbilar man kört runt på nu i alla år. Jag bara längtar till mitt första åk!!!

Men nu vill jag veta, vad blev ditt nyårslöfte?
/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar