20 jan. 2013

Vägning 2:3

Kära dagbok...


Förra veckan visade vågen;
79,0kg

Idag;
77,6kg

-1,4 kg är inte helt dumt!
Nu är jag också under vikten jag hade innan jul,
vilket känns toppen för nu är det bara att fortsätta där jag var.



Kosten
Har fungerat väldigt bra denna vecka, därav säkert det fina resultatet. Känner mig nöjd. Nu gäller det att hålla i de man påbörjat.

Träningen

Två pass har det blivit den här veckan sen har orken inte funnits till de tredje. Mycket beror på den sömn brist som hela tiden befinner sig hemma hos oss. Ny sträcka blev det dock denna vecka, springer nu 4,7km på löpbandet. Kommer att hålla den sträckan även nästa vecka här nu innan jag ökar den igen.


Nästa vecka
Som alltid har jag mina tre pass inplanerade, hoppas på att orka och få tid till dem i veckan. Hålla kosten under veckan är också ett STORT mål. Tänk om man skulle kunna komma under 77 sträcket? Och att vågen visar 76 nästa vecka, vilken lycka det skulle vara.




/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar