29 jan. 2013

Sen rapportering..

Kära dagbok...
Hela förra veckan låg man med kräksjukan och knappt kunde röra sig. Ni kan ju tänka er att man då inte direkt gjort någon träning och när det kom till kosten åt jag helt enkelt de jag kunde få i mig. Men tro nu inte att jag helt totalt spåra ut, nej då. Utan när man låg där med feber, illamående mm så längta jag så extremt efter min energi och att kunna köra en springrunda på löpbandet. Det har blivit mitt beroende!

Trots en vecka utan en bra kosthållning och utan någon träning gjorde jag självklart min vanliga vägning på söndag. Har inte förens nu kunna sätta mig vid datorn för att kunna blogga om de, igår blev det att träna istället för att blogga. Ökade då min sträcka till 5km och sprang i mål på 40 min 9 sek, är helt klart super nöjd.

Vägning #2:4
Nu till vägningen;

Förra veckan visade vågen;
77,6 kg

I söndags
77,3 kg

Minus 3hg är ju aldrig fel! Att spräcka 77 sträcket lyckades jag inte med den veckan men känner att det under omständigheterna inte gjorde något.

Nästa (denna) vecka
Ytterligare ett minus på 3hg eller varför inte 4hg skulle sitta helt underbart och att då få se en 76 på vågen igen. Mina tre träningspass är inplanerade som vanligt, ett är redan slutfört.

Hoppas på att kunna göra min vanliga uppdatering på söndag igen.


/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar