6 jan. 2013

Vägning #2:1

Efter en lång och skön ledighet med en massa gott att äta och dricka har nu vardagen kommit tillbaka till oss. 

Eftersom att det är nytt år bestämde jag mig för att kalla dessa vägningar för Vägning #2:1 vilket jag med de menar 2:a året första vägningen. För idag blev årets första vägning, lite skärmande då man vet att det med största sannolikhet är något plus på vågen jämfört med innan jul.

Innan Jul visade vågen;
77,8kg

Idag;
79,1kg

+1,3
Känns helt okej. Jag har varken tränat eller hållit igen på den goda maten så med detta resultat är jag mer än nöjd (de kunde ha varit så mycket värre).

Träningen!
Den kom jag igång med i tisdags igen och har fått till totalt 3 pass denna vecka. Sträckan jag nu springer är uppe i 4,5km vilket känns bra. Tänkte köra en vecka till på 4,5km och öka till 5km veckan efter. Känns som att man fått in i både kropp och hjärna att man måste träna för att fungera

Kosten!
Den började jag på allvar att ta tag i fredags så nu är det bara att fortsätta att fokusera.

/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar