27 apr. 2011

Nu ska jag skryta lite...

Ja, det är inte så ofta som jag kanske skryter om mina framgånger eller säger till mig själv "skit vad duktig du är", det är både viktigt och nyttigt att göra de tror jag. Inte minst för sin egen självkänsla...
Därför tänker jag nu göra det och inte bara för mig själv så där framför spegeln utan även här.

Min träning går TOPPEN BRA!!!!!!


Idag kör jag intervall träning på löpbandet i 30 min där jag kör 5 min power wok/ 5 min jogging. Vilket går strålande bra. Efter de blir det en sväng på maskinerna där jag tränar upp mage och rygg. (kängurumagen efter graviditeten skulle vara skönt att bli av med)

Igår när jag var på gymmet med min kära mamma fick jag en glad överraskning. Jag var tvungen att öka tyngden på vikten i ALLA maskiner. Härligt, nu börjar man se resultat av sitt slit.

Det är härligt när svetten rinner och efteråt känner man sig lite som en ny människa, i alla fall jag! Imorgon blir det en sväng på gymmet igen och även på lördag och då kommer förhoppningsvis även min fina man följer med.


1 kommentar:

  1. Härligt att ha kommit igång med träning, duktigt av dej =) Jag var ute och sprang igår, för första gången efter graviditeten, det var flåsigt haha. Hoppas det är bra med er!

    SvaraRadera