19 apr. 2011

Sömn

Jag tror aldrig att jag skulle kunna uppskatta sömn så mycket som jag gör idag. Jag tror inte man kan förstå förens den dag man själv blir förälder hur underbart det är att få sova. Får jag 5 timmars sömn (i sträck) är jag strålande glad men en natt som denna då jag fått 9 timmar oj,oj jag är en helt ny människa.

Innan man blev förälder tyckt man att det var helt okej och vara vaken halva natten, det gjorde ju inget att man var lite slö dagen efter. Men idag, nu måste man orka dagen efter också, nu har man en liten egen duracell kanin här hemma som kör i 200 JÄMT.

Skulle vara underbart att få sova inatt igen, men jag räknar inte med något så blir jag inte så besviken om så inte blir fallet. Men oj vad det kan vara skönt att få sova...

/Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar