28 apr. 2011

Åter igen en fin dag

Vissa dagar är bättre än andra så är det bara. Idag var en sån dag som man känner sig nöjd med när man lägger ner huvudet på huvudkudden för att somna in för kvällen. Solen som idag har strålat hela dagen har verkligen bidragit till min fina dag...

Efter frukosten kom mormor och morfar förbi en liten stund på en snabb kopp kaffe. Därefter fick jag då åka med dem till träningen. Japp, tränade idag precis som planerat vilket gick toppen, lite tråkigt dock att vara ensam. Väl hemma igen blev det att duscha och äta smarrig lunch.

Eftersom att solen fortfarande lyste efter lunchen beslöt jag mig för att gå på en lite promenad med Casper och sätta mig i en park. Packa ner lite filtar och mellis till Casper och så min deckare jag läser just nu, sen bar det iväg. Vi hamnade tillslut i Himmelstalundsparken precis vid Motalaström, var både skönt, avkopplande och super mysigt.




Vid fem tiden var vi åter igen hemma och det blev snart dags för att göra middagen, Pannkaka! En favorit enligt Casper. Kvällen kommer nu avslutas med lite soffmys och snart blir det godnatt för lillkillen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar