15 apr. 2011

Första skorna!

Full fart! Ja, livet går verkligen i 180 just nu. Händer saker hela tiden tycker jag. Då en dag som denna när vi inte hade något planerat utan skulle bara ha en lugn och mysig dag passar lillskiten på att vara förskyld. Detta gav en natt utan sömn och hela dagen idag har det varit halvgrinigt och snorigt. Vi som skulle ha en härlig mys dag!



Igår var jag och Casper och köpte hans första skor!
Min lilla bebis blev helt plötsligt väldigt stor...

Nya skor på fötterna!


Själv har jag nu sökt två nya jobba till hösten, önskar och hoppas på att få komma på intervju till dem jag söker, känns allt skönare att träffas personligen. Håll tummarna att jag får/hittar ett jobb till hösten!

Nu blir det nog att börja röra sig mot sängen och hoppas på att sonen sover i natt så man får sova själv.

"Om livet skulle vara enkelt, skulle det inte vara någon utmaning"
/Linda


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar