1 mars 2012

1 Mars

Redan torsdag och första mars...
Ena stunden känns det som att tiden nästintill står still och sen säger det bara pang! Vart tog februari vägen nu då? Redan mars? Jag hoppas på att denna månad nu tar med sig våren in och man får börja knäppa upp jackan allt mer (magen börjar bli stor så nu börjar även de stora jackorna jag lånat bli försmå).

Längtar för övrigt till att kunna röra på mig igen. Nu när det varit så finna soldagar denna vecka har jag önskat så att jag kunnat ta en promenad i den sköna solen. Men jag antar att sådan lyx får ta och vänta 10 veckor till. Då bor vi förhoppningsvis i nya lägenheten och kan gå och utforska alla nya lekplatser runt omkring, Casper och jag (och lille-bror/syster). Å...så jag LÄNGTAR!!!!

Men idag får jag nöja mig med en tripp till barnmorskan. Hoppas på att vi ska lyssna på hjärtljudet, det lär blir dagens höjdpunkt. Dock får jag åka själv då Magnus kände att han behövde jobba, hade möten och så.
Men till dess ska jag ta det lugnt och möjligen försöka få in lite papper i rätt pärm, förstår inte så mycket papper man har och får som man bara måste spara...

/Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar