14 mars 2012

Host

Oj, vad allt inte blev som jag tänkt mig denna vecka. Igår befann jag mig i soffläge hela dagen, hosta, ont i halsen, snorig, huvudvärk och så feber på de (plus den vanliga värken från bäckenet). Så igår blev det inte ens påbörjat något på min To do - list, men i måndags hann jag åstadkomma lite i alla fall. Så, några punkter är faktiskt redan strukna, skönt. Det är ju faktiskt bara onsdag idag och om jag känner mig kryare fram emot dagen kanske jag orkar påbörja nerpackningen av kontoret.
  • Besöka Caspers troligen nya förskola (idag kl.10.00)
  • Ansöka om ny förskoleplats till Casper inför hösten
  • Allt som går att packa ner i kontoret ska hamna i lådor samt bokhyllor och hyllor ska monteras ner.
  • Akvariumet ska rensat så att fiskarna kan bli matade igen (för mycket växter just nu)
  • Fixa en födelsedagspresent till min minsta lillebror som fyller 20 år på fredag
  • TA DET LUGNT OCH VILA!
Men just nu blir det nog sofflägget ett tag och något/några avsnitt av Arkiv X.
/Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar