7 mars 2012

Vilken dag!

Idag blev nog inte dagen riktigt som jag tänkte mig. Men sitter nu i soffan och njuter av lite te och har tänt lite ljus. Min fina man är på sin träning och svettas, är lite små avis på det.

Dagen började ju med att vi insåg att Casper hade feber och att hostan och snoret bara blivit så mycket sämre under natten. Magnus tog och stanna hemma en stund på fm så att jag fick möjlighet att vara med på vattengympan på morgonen. Det var skönt men oj vad det gjorde ont i bäckenet när jag väl kom ner i vattnet.

Hela eftermiddagen blev inte alls som jag trodde. Casper sov inte mer än 30min efter lunch så jag som trodde att jag skulle få vila lite kunde ju glömma det.

Sen var det full fart men en del gnäll ända tills pappa kom hem tjugo över fem.

Det roliga idag som förgyllde dagen var att min nya serie kom på posten. Arkiv X, så nu har jag något att se på dagarna när jag ligger och vilar. Det finns ju inte så mycket att se på tv mitt på dagen om jag nu säger så.

Nä, hoppas på att jag känner mig mer förberädd på morgondagen.
/Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar