3 apr. 2012

Detta gör vi idag

En natt med dåligt med sömn, men ändå förvånansvärt pigg. Känns lite underligt men tröttheten kanske slår till senare i eftermiddag (det brukar den ju göra).

Idag tänkte jag fylla dagen med en massa slappande nu på förmiddagen och förberedelse inför middagen ikväll innan jag tänkte åka till jobbet och överraska med ett litet besök. Känns som det var hundra år sen jag såg mina kollegor och visst jag längtar tillbaka till jobbet, har varit hemma länge nu.. Efter jobbet blir det att hämta Casper, orkar inte ut och fara mer än en gång per dag så då tar jag allt i ett svep.

För övrigt längtar jag grymt till värmen och sommaren nu, lite dels för att jag snart inte kan knäppa den enda varma jackan jag har så blir det inte vår och varmt snart kommer jag frysa om stora magen. Vem är inte trött på alla dessa kläder?

Ha en fin dag mina vänner!
/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar