13 apr. 2012

Spännande att packa

Lyckades uträtta alla mina små måsten igår. Kändes riktigt skönt att få så mycket gjort och hann även med en lång vilostund på några timmar innan jag åkte och hämta hem Casper.

Vad fick jag då uträttat:

  1. Elen blev uppsagd
  2. Bredbandet kommer flyttas till nya lägenheten lagom tills vi flyttar in.
  3. Fixa med alla flyttkort som jag ska posta idag
  4. Gjorde klart det sista med adressändringen och ska posta även de idag.
  5. Gick igenom alla parkeringskvitton och fyllde i blanketten så att jag kan få tillbaka de pengar jag ligger ute med för jobbets räkning.
  6. Plockade ner gardinerna på kontoret, i Caspers rum och i vårat sovrum och slängde in dem i tvätten så att jag sen kan packa ner dem. Gardinera i köket och vardagsrummet får sitta uppe ett tag till eftersom vi är där så mycket.
  7. Packade också totalt två flyttlådor också.
Kände mig riktigt duktigt igår kväll när jag insåg hur mycket jag hade fått gjort. Idag blir det inte så mycket fixande och trixande här hemma. Klockan ett ska jag vara hos barnmorskan och efter det hämtar jag Casper på en och samma gång eftersom att det blir enklast så för mig. Sen påbörjar nog han och jag fredagsmyset här hemma med ett gott mellanmål.

Det är lite roligt att hålla på och packa när man har ett nyfiket litet barn runt omkring sig. Han är dock jätteduktig och vill gärna hjälpa till att packa ner i lådorna. Men sen är det jättespännande när det kommer fram en massa saker som han inte visste fanns. Som till exempel pappas gamla gameboy.




/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar