12 apr. 2012

En månad kvar!

Imorgon mina vänner är det den 13/4 vilket betyder att det då är exakt en månad kvar till den beräknande födelsedagen 13/5. Känns mycket märkligt att det gått så fort. Vart tog alla de andra månaderna vägen? När vi väntade Casper tyckte jag att graviditeten var väldigt lång och varje vecka gick i myr steg. Men denna gång har det bara sprungit iväg och det känns knappt som man har hunnit att reflektera.

Men på samma gång som det har gått väldigt fort upplever jag tiden just nu väldigt långsam. Känns som det är långt kvar till förlossningen och värken påminner mig regelbundet om att jag kommer att ha ont imorgon också.

Suddig och fel ljus men det är en liten bild i alla fall!
Stora tjocka magen!
Idag blir det att fixa och greja en del här hemma, hoppas på att jag orkar med allt jag vill, blir väl dock en tupplur efter lunch som vanligt. Bredbandet ska flyttas till nya adressen, elen ska sägas upp och sen hade jag nog tänkt plocka ner några av gardinerna för tvätt och packa någon mer låda. Nu är det ju faktiskt mindre än en månad kvar tills vi flyttar...SPÄNNANDE!!!

Ha en fin dag!
/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar