27 feb. 2012

Mycket fint händer i Maj

Hur ska man nu kunna hejda sig? Vi var och gjorde sista besiktningen på lägenheten igår och fick då dessutom se den i dags ljus.Oj,oj...det känns som det är väldigt långt kvar till maj och en flytt.Mycket spännande och finna saker händer i maj i år. Vi ska få en ny liten medlem till familjen, längtar massor! Sen ska vi nu flytta och få en jättefin lägenhet i ett område som vi valt med mer omsorg än vad vi gjorde när vi flytta ner från Stockholm för ett år sen. En annan fin sak som inträffar är att min fina vän Lisa också ska bli mamma i maj. Tänkt så mycket som händer i maj 2012, kommer vi hinna njuta av den månaden fullt ut?

Idag lämnar Magnus också in uppsägningen på vår nuvarande lägenhet, känns otroligt skönt!

Under tiden fick i alla fall jag något att göra här hemma. Jag kommer kunna packa 1-2 lådor lite då och då när jag orkar, det finns ju en del saker som man faktiskt inte är i behov av jämt och som man kan packa ner redan nu. Jag kommer däremot varken kunna hjälpa till att bära eller städa direkt under själva flytten, men hoppas på att min snälla familj finns till hans.

Denna måndag kommer jag ägna till lite småplock (de jag orkar vill säga) annars blir det mest vila idag tills jag måste hämta hem min lilla ljuvliga prins. Bjuder på några morgon bilder (togs imorse).



Godmorgon fiskar!

Busungen i högsta beredskap!

Önskar alla en härlig måndag!
/Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar