13 feb. 2012

Värk

Måndag

För många är det vilken måndag som helst.
Åter tillbaks till jobb och vardagens bestyr efter en skönt helg.

Min lördag gick åt till återhämtning efter de tre dagarna som jag jobba förra veckan.
Jag vilade så mycket jag bara kunde, vilket gjorde att mannen min fick stå i allt som behövde göras. Casper tyckte nog mest mamma var en tråkig typ hela dagen som inte var med och lekte alls.

Söndagsmorgon kändes de ganska okej, kan ju beror på att jag inget gjorde på lördagen.
Besökte min bror för att få se hans nya lägenhet och hur han hade de.
Jättefin och bra planerad.
Fick även se alla medaljer som han fått i sin utlandstjänst, riktigt kul.

Där efter blev det hem för lunch och vila för Casper (och mamma).
Veckohandlingen stod sen på schemat, jag skulle nog stannat hemma.
Att bara gå varvet runt på Ica Maxi gjorde att den där värsta värken kom tillbaka och jag kunde knappt röra mig nä vi väl kom hem.

Imorgon blir det träff med sjukgymnast och just nu väntar jag på samtal från barnmorskemotagningen så att jag kan få en ny läkartid och bli sjukskriven, för det här bara går inte.

Det skulle vara skönt om det någon gång bara blåste i medvind.
Motvinden känns tung nu!

/Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar