21 feb. 2012

Vad hände nu?

Hur gick då andra natten med att sova i egna sängen hela natten?
Det gick över förväntan alldeles perfekt!

18.55 Gick vi in till sängen och läste en bok och sen blev det lite välling på de.

19.10 hade jag en liten kille som sov så sött.

23.55 Vaknade min prins för första gången och kom in till oss.
Han och jag gick tillbaka till hans säng och han la sig i sängen och somna om direkt.
Jag behövde inte ens ligga bredvid utan det räckte med att jag satt en stund i sängen,
han tog tag i nallen och krama den och somna så sött.

06.22 Var det en liten pigg och glad kille som kom in till oss
och väckte både sin mamma och pappa.

Nu är då frågan om detta var en engångsföreteelse?
Kommer det gå lika bra i natt?
Ja, de lär vi ju få märka!

/Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar