19 sep. 2012

Inomhus fontän

Jag tror nog inte alla kan skryta om att dem har en fontän - inomhus!
Vi har det nu. Igår slet jag sönder kranen vid diskbänken, gissa om jag blev paffa när jag fick den i handen. Först blev man smått chockad sen kom ilskan, jaha hur fixar vi detta nu då? Och så kom det en extra utgift som vi inte alls räknat med denna månad, SUPER KUL!!! Den där stora och bra bufferten har vi ju inte riktigt parat in ännu och nu när man redan får "nalla" av den, suck!

Är dock glad för att man har buffert och sparkonton, tänker på dem man ser på Lyxfällan. Jag fattar verkligen inte hur man kan leva så...Men men det är nåt helt annat. Idag blir det alltså att åka och köpa ny kran till diskhon och i alla fall titta på lister till vardagsrummet så vi blir klara med renoveringen där nån gång.

Är det inte barnen min som skaffar mig/oss mer jobb så fixar jag till det helt själv. Vad kan jag göra åt det mer än att skratta?


/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar