2 sep. 2012

Mot något nytt

Jag har ända sen jag starta denna blogg publicerat allt mellan himmel och jord. Men började nu känna att det är lite smått rörig. Min första tanke med att blogga är att ha den som en öppen dagbok, men så är det inte riktigt idag. Det fungerar mest som ett forum om mina barn och mitt liv med dem. Men nu har jag bestämt mig....

Det blir en blogg till! En familjeblogg som kommer skrivas av både mig och Magnus. Ska bli super kul att vi båda ska vara skribenter till en och samma blogg, tror det kommer kunna spegla vårat liv tillsammans ännu bättre då.

Detta innebär alltså att denna blogg enbart kommer handla om mig, självklart kommer det säkert ett inlägg då och då som handlar om barnen men det kommer inte att vara dem som har fokus i denna blogg. Utan nu blir det mina tankar och intressen som kommer att få prägla denna sida.

Den nya familjebloggen hittar du här; The Life

Detta känns så spännande...


/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar