29 sep. 2012

Lite höst fint!

Idag blev det att göra höst fint på balkongen. Tog in de blommor som går att övervintra och kasta de som gjort sitt för denna sommar. Plantera lite andra växter i balkonglådan och så upp med ljuslyktorna istället för två hängpelagoner. Oj,oj...vad det kändes som höst nu när jag väl blev klar. Förra året tog jag inte alls hand om balkongen och lät blommorna stå hela vintern och ruttna, största andligen var att jag mådde så himla dåligt på grund av graviditeten.

 Det blev genast en väldigt många blommor här inne i lägenheten i stället. I köket blev det som en mindre djungel, vilket i sig inget gör då det blir mindre insyn från parkeringen. Har tänkt införskaffa tre hängande krukor så jag får upp ännu mer blommor så jag slipper insynen. Nu när det blir allt mörkare tycker jag alla ser mig. Vi som heller inte fått upp gardiner i vardagsrummet sen vi tapetsera om så har vi väldigt mycket insyn även där...


Köksfönstret

/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar