9 sep. 2012

Vägning #4

Ångest!!!
Ja, idag har jag inte alls lust med att publicera...
Ingen direkt framgång denna vecka med andra ord.

Förra veckan visade vågen;
82,7kg

Idag;
82,6kg


Min finna man säger till mig;
Men vad bra älskling.
Det är ju jättebra att du inte går upp i vikt!

Han har en bra poäng!
Jag har varit rejält slarvig med kosten denna vecka.
Blivit en hel den fika (både ensam men också med andra).

Träningen har väl inte heller varit på topp då jag inte orkat ta mig ut på kvällarna när tillfället har funnits för att gå en powerwalk eller ta en löprunda.

Tänker denna vecka inte ge några löften.
Men en önskan och förhoppning skulle vara att komma under 82 streckat till nästa vägning.
Peppa mig och så kan du följa alla mina träningspass på FB,
då dem alla läggs upp automatiskt när jag slutfört dem.

Heja mig!
/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar