16 sep. 2012

Vägning #5

Reflektion under veckan!
Under veckan som varit har jag skrivit för varje dag hur det varit.
För att få en liten mer överblick!

Söndag; Försökte överleva dagen,
 då man bara hade fått 3 timmars sömn (ej samanhängande).
Men höll mig bra till kosten, dock ingen som helst motion.

Måndag; M var hemma från jobbet och var sjuk, även Cleo hade feber.
Casper klättra på väggarna och jag helt slut då man var uppe med Cleo fram till
halv 2. Fick dock sova ut till halv 9 då M och Casper gick upp tidigare.
När tröttheten sitter i blir suget efter sött större.
Klämde i mig två muffins, absolut inte bra!
Men är nöjd med motionen då jag tog mig ut på en löprunda på kvällen!

Tisdag; Utvilad! (dock lite ont i halsen)
Promenad till och från Caspers förskola två gånger idag med Cleo i bärselen.
Bra motion!

Onsdag; Varit en bra dag!
Kosten har funkat mer än godkänt, inga gottigheter.
Två korta promenader med barnen har gjorts.
Power walken ställde jag in på kvällen då halsen började att gör mer ont under eftermiddagen.

Torsdag; Lite trött och ont i halsen på morgonen.
Känner mig nöjd med dagen då jag var MYCKET sugen på en bulle med var då stark och tog mig en smörgås istället. Söttsuget försvann nästan på en och samma gång!
En power walk blev det på kvällen också!
Mycket nöjd med dagen!


Fredag; Kändes som en extremt lång dag.
Fantasin var för det mesta på noll när det gällde att hitta på nått att göra.
Lyx blev det med lite kärleksmums till kaffet på kvällen.
Någon motion blev inte då halsen var värre igen...


Lördag; Imorgon är det vägning! Nervös!!!
Mumsa på bullar till kaffet på kvällen med fina mannen.
Blev en lång promenad med hela familjen på eftermiddagen.

VÄGNINGEN!

Förra veckan vissa vågen;
82,6kg

Idag;
81,3kg


YES!!!!

Jag är helt klart nöjd med minus -1,3kg!
Känns underbart!!!

Ha en fin söndag mina vänner!
/L



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar